Meddelelser

Modelfoto: Colourbox.dk

07.07.2020 | Medarbejdere

Dialog med medarbejderne om den nye organisering på ingeniørområdet

Der indledes nu en proces, der inddrager medarbejderne på ingeniørområdet. Det betyder, at medarbejdere, der er berørte af forslaget, får mulighed for at indgå i dialog og bidrage med input og erfaringer. Det sker parallelt med høringsprocessen, der gik i gang 17. juni.

30.06.2020 | Medarbejdere

Sommerferien 2020

Læs her om ændrede åbningstider og adgangsforhold i løbet af sommeren.

Foto: AU Foto

29.06.2020 | Medarbejdere

Administrationscenter Nat-Tech holder sommerlukket i juli

Afdelingerne i Administrationscenter Nat-Tech holder sommerlukket eller har begrænset bemanding i det meste af juli måned.

16.06.2020 | Medarbejdere

Ny brugervenlig medarbejderprofil

Hvis du skal ændre dine profilindstillinger, skifte din adgangskode og se din ferieoversigt skal du fremover bruge din nye medarbejderprofil, som du kan logge på fra medarbejdere.au.dk.

16.06.2020 | Medarbejdere

Virtuel debat om naturvidenskab og almen dannelse

Hvad skal der til for, at naturvidenskaben bliver en større del af den almene dannelse? Det og flere andre spørgsmål prøver fire HCØ2020-ambassadører at besvare i en virtuel debat på onsdag den 17. juni kl. 13.15-14.00.

Foto: Melissa Yildirim, AU

10.06.2020 | Medarbejdere

Ny organisering af ingeniørområdet

Dekanen på Faculty of Technical Sciences foreslår en organisering i fire nye institutter, der skal samle og styrke ingeniørområdet på AU omkring de centrale fagligheder og løfte det til det højeste internationale niveau. Hørings- og inddragelsesproces for den nye organisering begynder inden sommerferien.

Modelfoto: Colourbox.dk

15.05.2020 | Medarbejdere

Nu kan du låne og aflevere igen

Fra mandag 18. maj 2020 kan du igen låne og aflevere bøger og tids-skrifter på Det Kgl. Bibliotek, men alt er ikke som det plejer (endnu).

Foto: Colourbox

12.05.2020 | Medarbejdere

Aarhus Universitet lancerer ny AU webshop

Aarhus Universitet har længe trængt til en ny webshopløsning, der kunne imødekommende behovet fra medarbejdere og studerende. Fredag den 1. maj gik den nye AU webshop i luften. Webshoppen er bygget på et brugervenligt standardsystem, der både kan håndtere interne handler og integration til AU’s regnskabssystem.

Studerende forbereder sig til eksamen. I foråret 2022 bliver de to systemer til digital eksamen på AU erstattet med ét. Foto: Lars Kruse.

12.05.2020 | Medarbejdere

Digital eksamen – fra to forskellige til ét system på AU

De to systemer til digital eksamen på AU, WiseFlow og Digital Eksamen, står over for en udskiftning. Universitetsledelsen slår fast, at de to systemer skal erstattes med ét, og det rulles ud i foråret 2022.

Et nyt, fælles planlægningssystem skal understøtte planlægning af undervisning og eksamen på Aarhus Universitet. Foto: Lars Kruse

12.05.2020 | Medarbejdere

AU’s nye planlægningssystem er i luften - to fakulteter sætter i gang

AU har sat strøm til det nye fælles planlægningssystem. Arts og Tech begynder nu som de første at planlægge i det nye system.

Viser resultater 1 til 10 ud af 105

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Næste