Reparation af mobiltelefoner

Benyt IT-supportens aftale med Telenor vedrørende reparation af mobiltelefoner under garanti og med iExpert til reparation af "selvskader" på mobiltelefonen.

30.05.2017 | Tine Aaboe Malden

Telenor (skader under garanti)
IT-supporten har en aftale med Telenor vedrørende reparation af mobiltelefoner under garanti og de opfordrer alle til at gå i en Telenorbutik, hvis telefonen vurderes at være ramt af noget, der dækkes af garantien (IT-supporten vil gerne hjælpe med at vurdere, hvis der er brug for det). I Telenorbutikken kan du få udleveret en lånetelefon, hvis det ikke kan løses her og nu.


iExpert ("selvskader")

Som medarbejder på AU har du mulighed for at kunne få repareret "selvskader" på mobiltelefoner uden at skulle omkring IT-Supporten.

AU har en aftale med iExpert i Toldbodgade (http://iekspert.dk/), hvor vi får gode priser på skift af smadret glas mm. Det er ikke et udbud, så du er ikke forpligtet til at bruge dem. Det nye i denne aftale er, at du kan gå derned og betale med AU-kreditkort og få de billige priser. Har du ikke mulighed for at gøre det med kreditkort, så hjælper IT-supporten naturligvis med en rekvisition, så det kan klares på AU EAN-nummer. Som altid, skal dette gøres via webshoppen, hvor der er et punkt, der hedder reparation af mobil. Denne bruges også, hvis det er en tablet. Fejlen skrives i kommentarfeltet.

Medarbejdere
89974 / i31